Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

A tábor története- ahogy a gyerekek látták

2018.08.28

A tábor meséje 2018.

Megérkeztünk és rögtön a GYÓGYNÖVÉNYEKHEZ mentünk. Továbbmenve az út FÁRASZTÓ volt. Nagyon ÉRDEKES volt a túra. A túrák alkalmával 0-24-BEN NEVETTÜNK. De ettől függetlenül ez is ÉRDEKES volt.Következő este GYERTYÁT is olvasztottunk, öntöttünk.

Szerdán reggel felkeltünk és JÓL indult a nap. Reggeli után KÖZÖS JÁTÉK volt.Mielőtt kiléptünk a kapun- LEPJÉL MEG BARNAMEDVE! SAJNOS nem jött össze.Túránk során egy ERDŐbe mentünk és közben FUTOTTUNK. CSAPATMUNKÁBAN leszedtük az almát. Almaszedés után kerestünk egy kis KAKUKKFÜVET. TEÁT is FŐZTÜNK: LOVAKAT csak láttunk, de nem lovagoltunk.

Másnap reggel KÓKUSZGOLYÓT készítettünk. Utána elmentünk APRÓBOJTORJÁNT szedni.Ezután pedig TUDATOSAN hazamentünk. SZÉP VOLT A KILÁTÁS hazafelé. Megálltunk a "HUGYOZTATÓNÁL" is. Ez a hely KIRÁLYnak bizonyult. Szedtünk OREGANOT is. GYORSan mentünk fel a hegyre. Ahogy hazaértünk, nagyokat SZÍNEZTÜNK.

Rájöttünk, hogy kevés volt az ALMA és visszamentünk almát szedni.TÚRA közben is szedtük az almát úgy, hogy mellett VIDÁMak voltunk. Nagyon finom TEÁKAT ittunk. A LECSÓ nagyon jól sikerült. Finom volt a BODZASZÖRP is, mellette TARTALMAS is.A fiúk FILMET NÉZTEK. A szarvas, ami ŐZnek bizonyult, nagyon szép volt. Az ERDŐBEN sok gyógynövényt szedtünk. A lányok nagyon visítoztak a PÓTÁGY miatt. Ezen nagyon NEVETTÜNK. KIHÍVÁSOKAT csináltunk szabadidőben. Visszafele úton biztos sokat fogunk NEVETNI és biztos fogunk BARACKot vinni. A mai túra nagyon HOSSZÚ volt. Két helyen is megtöltöttük a kulacsainkat FORRÁSVÍZZEL. FORRÁSVÍZ vétel után még túráztunk. A TÚRÁZÁSból végül elegünk lett. FÁRASZTÓ volt, amikor Rozi visított...